"Dressing" til asparges
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-04-04 08:08

Hvordan er det nu lige, at man laver "dressing"/sauce til asparges.

Forslag/opskrifter modtages med glæde.

Og nej; Google var ikke min ven i denne omgang, da jeg ikke fandt den
"helt rigtige" opskrift

Henriette Døssing

Fra : rasmus carlsen

Dato : 29-04-04 08:52

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu lige, at man laver "dressing"/sauce til asparges.

- alle gode oste (hvis de altså kan smelte) ... f.eks. parmesan, flødeost
el. lign. Desuen er smeltet smør og æg ganske herligt ... (husk pebber).

ras

Fra : Rikke Nielsen

Dato : 29-04-04 09:00

Hej Henriette...

Ved ikke lige helt hvad det er, at du søger. Men en let kold dressing til
asparges, kunne jo evt. være cremefraise med purløg og lidt lime eller
citron i. Du kan jo også vælge dild eller persille istedet for. Jeg bruger
altid disse dressinger selv og syntes de er vældig gode.
Held og lykke.

Hilsen Rikke.