Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med Hama Slave Unit Synchromat ~
Fra : Claus Hastrup

Dato : 29-04-04 18:18

Hej,
er der nogen herinde, der har erfaring m. ovennævnte slaveudløser, Hama
Slave Unit? (Kan ses på
http://www.photoshop.dk/product.asp?product=179&page=1)

Kan man sætte alle typer flash i den?
Hvor pålidelig er den?

- Claus

Fra : HKJ

Dato : 29-04-04 18:38

"Claus Hastrup" <5352778m001@stofanet.dk> wrote in message
> er der nogen herinde, der har erfaring m. ovennævnte slaveudløser, Hama
> [...]

Sådan en dims duer ikke hvis dit kamera bruger preflash (ETTL er med
preflash).

Fra : Lars Troels

Dato : 29-04-04 18:57

Hej

Jeg har særdeles gode erfaringer. Anvender to styk. til portrætfotografering
og de svigter aldrig. Jeg har budt dem forskellige flash og de virker altid.
Som regel udløser jeg masterflashen med kabel. Slaverne styres så af dem
her...Se evt. på min lille side hvordan jeg bruger dem.

Lars T.
www.sitecenter.dk/larstroels