Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HJÆLP (haster) Battry pack EOS 500N
Fra : Peter Kar$toft

Dato : 29-04-04 10:11

Jeg har i et års tid haft en battery pack liggende til mit gamle Canon EOS
500N. Nu skal jeg afsted på ferie om et par timer, og så kan jeg ikke få den
"flap" af til batterierne således at den battery pack kan komme på.
Skruen sidder tilsyneladende indeni, og jeg kan derfor ikke skrue den af.
Jeg klipper snart den "flap" af med en tang (jeg er ikke så tålmodig) Håber
der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig i nødens stund. Hvordan gør jeg?
Hvis du ved det, så skriv, og jeg ringer dig op, det er vist lettest og
hurtigst.

På forhånd tak
Peter

--
PS. Der er "fejl" i min mail adresse

Fra : Ole C

Dato : 29-04-04 11:40

Kig i din manual. Jeg ved ikke hvordan det er med dit kamera, men på mit
300D sidder der en lille "pal" som man skal trykke ind, derefter slipper
låget og man kan så sætte det ned i en holder på grebet så det stadigt er
med når greb er monteret. Enten står det i manual til greb eller kamera.

Mvh Ole C
www.condrup.dk

"Peter Kar$toft" <peter.karstoft@privatDETTESKALVÆK.dk> skrev i en
meddelelse news:4090c692$0$452$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Gert Almgren-Hansen

Dato : 29-04-04 13:46

Hej

Det er korrekt som Ole skriver. Flappen åbnes ved en lille pal (yderst mod
kanten af håndgrebet) der trykkes ind hvorefter fleppen kan åbnes. Når den
er åben og batteriet er taget ud af kameraet, passer flappen ned i en
udskæring i battery pack'en lige ved siden af den kontakttap der går op i
batterihuset.

Hilsen

Gert Almgren-Hansen