Min comp. dør når jeg spiller C & C
Fra : Pierre Roland

Dato : 06-04-04 11:24

Hej i Ng.

Når jeg spiller C & C - Generals eller Age of Mythology så 5 - 10 min inde i
spillet så dør min computer. Den bliver bare helt sort eller kommer op med
blå skærm (det er forskelligt hvad den gør) og så må jeg genstarte.
Jeg har opgraderet både windovs, mit grafikkort og spillendene.

Hvad kan det være?

Jeg har en Athlon 2000+ med ti4200 grafikkort.

Der har ikke tidligere været nogle problemer og jeg har ikke virus.....

Hjælp

Pierre

Fra : Champion

Dato : 06-04-04 11:33

Pierre Roland wrote:
> [...]
>
> Hvad kan det være?
>
> Jeg har en Athlon 2000+ med ti4200 grafikkort.
>
> Der har ikke tidligere været nogle problemer og jeg har ikke

Jeg havde nogle tilsvarende problemer engang.
Da jeg opdaterede min muse-driver (Logitech) forsvandt de.

Det kan også være dit antivirus program,
der laver problemer.
Prøv evt at slå det fra.

Fra : Pierre Roland

Dato : 06-04-04 12:05

"Champion" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Jeg havde nogle tilsvarende problemer engang.
> Da jeg opdaterede min muse-driver (Logitech) forsvandt de.
>
> Det kan også være dit antivirus program,

Så har jeg også prøvet det, uden held

Fra : Ricko.

Dato : 06-04-04 12:08

Fra : Pierre Roland

Dato : 06-04-04 12:13

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Pierre Roland" <pierre-karina@mail.dk> skrev i en meddelelse

Det har jeg gjort 4 -5 gange.

Fra : Ricko.

Dato : 06-04-04 12:54

Fra : Kasper Aae

Dato : 06-04-04 15:51

On Tue, 6 Apr 2004 12:23:36 +0200, "Pierre Roland"
<pierre-karina@mail.dk> wrote:

> [...]
>blå skærm (det er forskelligt hvad den gør) og så må jeg genstarte.
>Jeg har opgraderet både windovs, mit grafikkort og spillendene.

Prøv at geninstallere DirectX. Ellers kunne det være en
hardwareproblem. Temperaturen, måske? Sker det i andre spil end de to?

--
Kasper Aae

Fra : Jan Vagle

Dato : 06-04-04 18:49

Pierre Roland wrote:

> [...]
>
> Jeg har en Athlon 2000+ med ti4200 grafikkort.
>
> Der har ikke tidligere været nogle problemer og jeg har ikke virus.....

Sæt ned oppløsningen eller montér en ekstra exhaust (udblæs bag) vifte for
køling og tjek derefter !

:)

--
Jan Vagle