Jeres favoritkage
Fra : Martin Andersen

Dato : 16-04-04 22:02

Hvilken kage er jeres favorit.

F.eks. den I får hyppigst til jeres fødselsdag.

Min er en svampet gulerodskage med rosiner i.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-04-04 22:16

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken kage er jeres favorit.

Alle kager tror jeg Nej spøg til side, men jeg elsker kager, men mine
ynglings er nok drømmekage el. chokoladekage

> Min er en svampet gulerodskage med rosiner i.

Også et hit her hos mig

Bolette

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 16-04-04 23:34

Måske brownies (<http://www.magnetic-ink.dk/32>) eller banankage (<http://www.magnetic-ink.dk/33>).

--
Klaus Alexander Seistrup · Copenhagen · Denmark
http://www.magnetic-ink.dk/ · http://www.pnx.dk/

Fra : Spangkuk

Dato : 16-04-04 23:48

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev

> Hvilken kage er jeres favorit.

Sarah Bernard, og hvis hun er udsoldt, kartoffelkage.

Spang

Fra : Padmé Amidala

Dato : 17-04-04 07:36

Det må klart være den originale fynske brunsviger med slik på

VH
Padmé

Fra : My

Dato : 17-04-04 07:37

Jeg springer også på vognen med gulerodskage - med osteglasur...UHMMM

Fra : Fru Anton

Dato : 17-04-04 08:33

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken kage er jeres favorit.

Tuc-tærte eller ananas-tærte... Eller en god chokoladekage med hvid glasur
og chokoladestykekr på... Mums...

--
Mvh Fru Anton

Fra : Sofie

Dato : 22-04-04 20:00

Jeg syntes den tuc-tærte lyder lækker - har du en opskrift du vil dele?

--
Besøg www.Familiemad.dk

Fra : Fru Anton

Dato : 24-04-04 10:00

"Sofie" <fie@mash4077.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg syntes den tuc-tærte lyder lækker - har du en opskrift du vil dele?

Ja da... Her kommer den....

Tuctærte

6 æggehvider
250 g sukker
1 pakke tuc - saltkiks
100 g hasselnødder

Æggehviderne piskes stive og røres med sukkeret.
Tuc - kiks knuses og hasselnødder hakkes og vendes i.
Dejen hældes i et smurt tærtefad og bages ved 175 grader i ca. 20 - 25
minutter.
Tærten serveres lun med koldt flødeskum.

Velbekomme!

--
Mvh Fru Anton

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-04-04 09:22

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> writes:

> Hvilken kage er jeres favorit.

Enten min mors brunsviger, bagt med margarine og absolut ingen rosiner
eller remonce eller hvad man nu ellers kan finde på at ødelægge sådan
en kage med. Eller min mands æblekringle, det er mere eller mindre det
eneste mad han kan lave, men han er til gengæld _rigtig_ god til det!

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 17-04-04 16:11

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote:

> Hvilken kage er jeres favorit.

Min fars hjemmelavede, herligt klæbrige banankage.

Eller måske en ægte New Yorker cheesecake - glem alt om de der flade
Sara Lee-fiduser - her taler vi om STORE, høje, tykke, cremede stykker.
En særdeles god grund til at besøge Manhattan

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : zasha

Dato : 17-04-04 18:27

<klip> Hvilken kage er jeres favorit</klip>

Kager? *slurp* jeg elsker specielt roulader, gerne med hindbær eller
abrikos, og aller-gernest hjemmelavet - skal det være vildt, så en klat
vaskeægte turbokalorieflødeskum ovenpå :))
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
http://chocolade.dk
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 02-05-04 21:26

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
> Hvilken kage er jeres favorit.
>
> F.eks. den I får hyppigst til jeres fødselsdag.
>
> Min er en svampet gulerodskage med rosiner i.

Hej,

Jeg vil tilslutte mig Drømmekagen fra Brovst (jeg er nemlig vokset op
omkring Brovst ;) - ellers elsker jeg en dejlig brunsviger evt. med
flødeskum, som vi, derfra hvor jeg kommer, bruger som kagemand (evt. med
slik på).

En æblekage (af æblegrød) lagt sammen med makroner og med flødeskum på
toppen er også et hit!!

Hilsen Janni