Anmeldelse: La Strada i KBH
Fra : Nick

Dato : 11-04-04 20:31

Nu har jeg så været på min date - og på den her i gruppen anbefalede
restaurant La Strada.

Det er et ret hyggeligt sted. Hvis man kan lide åben pejs med ild, kan man
bede om et bord i underetagen ved siden af denne.

Det er længe siden maleren var på besøg, men ikke desto mindre er der rent
og pænt. Betjeningen er tiptop og priserne yderst rimelige. Hovedretterne
ligger på 70-80 for pasta og 120-180 for kød. Husets vin ligger på ca. 100,
ligesom en alm. Frascati er lige over 100.

Deres Carpaccio var ikke specielt god, det skyldtes nok osten som var for
bitter og stak ved siden af kødet. Raviolien blev påstået at være
hjemmegjort, dt var den jeg fik i hvert fald ikke. Adspugt, ændredes
forklaringen til noget med påsken...

Tiramisuen var god, lidt for kold og lidt for fabrikslavet, men kunne gå an.
Espressoen var god og fuldstændig som den skal være.

Alt i alt blev det 555,- for 2 pers. med forret, pasta-hovedret, desert og
espresso samt en Frascati (naturligvis...). Rimeligt og OK.

Kan klart anbefales, også til en hverdagsaften.

/Nick

PS: De har åbent til 24:00 eller 01:00 på fredage/lørdage. Fint, så kan man
nå en sen godbid
- og så var toiletterne rene og pæne...

Fra : Susanne

Dato : 12-04-04 12:28

"Nick" <newsSLETMIG@skudenSLETMIG.dk> skrev
"..."
>Hovedretterne ligger på 70-80 for pasta og 120-180 for kød. Husets vin
ligger >på ca. 100,
> ligesom en alm. Frascati er lige over 100.

Har aldrig været der men det lyder som et hyggeligt sted ud fra de
kommentarer jeg har læst - serverer de pizza og /eller vegetarretter? Jeg
kan ikke finde deres menukort på nettet...

/Susanne.

Fra : Nick

Dato : 12-04-04 17:41

"Susanne" <denlillevampyrNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har aldrig været der men det lyder som et hyggeligt sted ud fra de
> kommentarer jeg har læst - serverer de pizza og /eller vegetarretter? Jeg
> kan ikke finde deres menukort på nettet...

Ikke pizza, men flere vegetarretter

/Nick

Fra : Rap

Dato : 14-04-04 09:42

Men... hvordan gik daten????

vh

Lars

Fra : Nick

Dato : 14-04-04 16:40

"Rap" <rap_63@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men... hvordan gik daten????

Ha!

Den gik godt

Jeg kan hermed anbefale at slæbe en date med ind på Comedy Zoo, det er en
fed ting at se, så er der altid noget at grine af bagefter!

/Nick