"intim" restaurant
Fra : Nick

Dato : 07-04-04 15:29

Hej alle I derude,

Nu har jeg liiige arrangeret en god lille date her på lørdag, med STand-up
og restaurantbesøg.
Men så holder min ynglingsrestaurant påskelukket!
Jeg brokkede mig selvf. og sagde at de ikke burde have fri nogensinde, og at
det vil være deres skyld hvis ikke jeg bliver kysset helt vildt på, på
lørdag, men det prellede af - omend de følte med mig

Har I nogen gode idéer? Typen (landet maden er fra) er næsten ligegyldig,
jeg havde valgt min ynglingsrestaurant fra det mexikanske køkken, men det må
ikke være ALT for dyrt. Det er jo sidst på måneden
Det skal være i København, og eftersom vi skal til Stand-Up i centrum 19:30,
skal det helst være i det centrale KBH eller
Østerbro/Frederiksberg/Vesterbro.

Nogen gode idéer? Kom nu! Det gælder min dateeeee!!!

/Nick

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-04-04 16:59

"Nick" <newsSLETMIG@skudenSLETMIG.dk> wrote in message

> Nogen gode idéer? Kom nu! Det gælder min dateeeee!!!

Kig evt. på AOK, de er ret gode til det med restauranter

ellers er denne restaurant http://www.aok.dk/profile/201 et rigtigt godt
bud... jeg har været der med min kæreste, den er meget romantisk (min
kæreste var total solgt), en meget intim stemning, ildsted med åben ild og
der er god tid.. og de har rigtig god mad til aldeles rimelige priser.. Hvis
ikke du kan score på denne restaurant får du aldrig fat i nogen

Thore

Fra : Nick

Dato : 07-04-04 17:09

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvis
> ikke du kan score på denne restaurant får du aldrig fat i nogen

Kanon forslag! Jeg har fluks bestilt bord!

Det skægge er, at den udkårne faktisk er italiener

1000 tak for hjælpen!

/Nick

Fra : mcloud

Dato : 07-04-04 18:55

Hej Nick
Jeg vil foreslå " Taverna Sokrates " i Baggesensgade nr. 13 på nørrebro
,billig ,intim og wow for noget mad det er Græsk. tlf. 35363681
Held og lykke og god påske
mvh mcloud