Indbagt svinemørbrad
Fra : Karina & Søren

Dato : 30-03-04 09:07

Hejsa

Jeg har en svinemørbrad og ½ kg. hakket kalve/svinekød. Nogen der har nogen
lækre forslag til en indbagt mørbrad???

Karina

Fra : /Ole

Dato : 30-03-04 16:31

"Karina & Søren" <karina.s@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har en svinemørbrad og ½ kg. hakket kalve/svinekød. Nogen der har
nogen
> lækre forslag til en indbagt mørbrad???
>
> Karina

Jeg har prøvet dette engang, med stor succes:

Jeg rørte farsen med noget salt og noget peber, lidt muskat - hvidløg evt.
frisk basilikum og/eller persille.
Svitsede mørbraden dryssede lidt salt og peber på.
Så pakkede jeg mørbraden ind i spinat
Dernæst farsen.
Uden om det kom så butterdej.

I ovnen til den er færdig.

Valgfrit tilbehør

Mums

/Ole

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-04-04 10:01

On Tue, 30 Mar 2004 10:06:39 +0200, "Karina & Søren"
<karina.s@mail.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har en svinemørbrad og ½ kg. hakket kalve/svinekød. Nogen der har nogen
>lækre forslag til en indbagt mørbrad???
>
>Karina

Jeg har netop for jeg ikke hvilken gang lavet den indbagte mørbrad fra
Karoline (opskriften kan findes på www.karoline.dk). Opskrfiten er
meget simpel. Mørbraden svitses. Der laves en fars med
(kalv/flæskekød) i den puttes grovhakkede champignoner, æg, fløde, mel
.....og det hele pakkes ind i en hjemmelavet dej, eller færdigkøbte
frosne butterdejsplader....
Og den smager så fuglene synger

-LAsse