Efterlysning/søges: 2 x Spisestuestol mode~
Fra : Klostervej

Dato : 26-04-04 17:18

Hej

Jeg er ved at købe et brugt spisebord med stole - desværre kun 4 stole, og
jeg ville frygtelig gerne have min. 6 stole. Sælger har sendt mig et
billede, og det er 95 % sikkert model Peso, kirsebær. Iflg. Ilvas hjemmeside
(og efter telefonisk henv.) oplyses, at model Peso kun fås i mørkbejset bøg
eller eg. Der er dog en annonce i www.dba.dk hvor én sælger 8 stole af samme
model i kirsebær - men det er desværre i Herlev på Sjælland - lige lovlig
langt væk for en nord-/midtjyde.

Hvis du kender til et sted, disse stole kan købes, så er jeg meget lydhør.

Sendt til flere grupper med fut til denne.
På forhånd tak!

--
Mvh Dorthe Baadsgaard