Helle Huse eller Vendia?
Fra : Rasmus & Susanne

Dato : 21-04-04 19:00

Hejsa.
Vi står og skal i gang med at bygge, og kan ikke finde ud af om vi
skal vælge Helle Huse eller Vendia. Det ene firma bygger med Legablokke og
det andet bygger med gasbeton, og vi bliver helt forvirret over hvad der er
bedst. Hvis nogle har erfaringer med materialerne eller firmaerne, vil vi
med glæde høre fra jer, godt som dårligt!

begin 666 blank.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```/___P```"'_"T%$3T)%.DE2,2XP`M[M`"'Y
6! $```(`+ `````!``$```("5 $`.P``
`
end

Fra : C. Caspersen

Dato : 21-04-04 19:07

"Rasmus & Susanne" <susanneR6_fjern_dette@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:c66crh$jha$1@sunsite.dk...
> Vi står og skal i gang med at bygge, og kan ikke finde ud af om vi
> skal vælge Helle Huse eller Vendia.

Vi har set div. prøvehuse fra de to, og det er KLART Vendia´s der fremstår
med den bedste kvalitet. Man hører på vandrørene, at der er flest
reklamationer ved Helle Huse, hvorimod man ikke hører til brok om Vendia.

> [...]
> bedst. Hvis nogle har erfaringer med materialerne eller firmaerne, vil vi
> med glæde høre fra jer, godt som dårligt!

Jeg ville give det ekstra og få fuldmuret, men det er en ren subjektiv
mening.

Har I prøvet www.kfs-boligbyg.dk ?

Mvh

Caspersen

Fra : Lars

Dato : 21-04-04 20:09

> [...]
> med den bedste kvalitet. Man hører på vandrørene, at der er flest
> reklamationer ved Helle Huse, hvorimod man ikke hører til brok om Vendia.

Vores nabo har et Helle hus, og de er ganske godt tilfredse med kvaliteten.
Der har ikke været noget at klage over.

/Lars