Fintmasket trådhegn i 110-115 cm højde?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 18-04-04 15:32

Jeg har forgæves forsøgt at finde noget fintmasket trådhegn i højde 110-115 cm
hos Silvan, Jem & Fix og Harald Nyborg. Maskerne må ikke være større end 3x3
cm og det skal være galvaniseret, ikke med grøn plast på. Jeg har allerede
noget trådhegn fra Silvan med maskestørrelse 2,5 x 1 cm, men det er kun 90 cm
højt.

Jeg har tænkt mig at ringe til Bauhaus på mandag og spørge, men hvis der er
nogen der har tips til hvor jeg ellers kunne prøve, så ville jeg være
taknemmelig. Jeg bor i 2300 Kbh. S, så det skal helst være på Sjælland

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Ole Jensen

Dato : 19-04-04 13:48

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> [...]
> nogen der har tips til hvor jeg ellers kunne prøve, så ville jeg være
> taknemmelig. Jeg bor i 2300 Kbh. S, så det skal helst være på Sjælland

Hej

Måske her:
http://www.hegncenter.dk/

De har da noget volierenet som du måske kan bruge.

De ligger godt noget fra Kbh., men det kan da være de sender.

mvh
Ole-J

Fra : syngre

Dato : 19-04-04 16:25

"Ole Jensen" <o-jensenFJERN@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De har da noget volierenet som du måske kan bruge.
>
> De ligger godt noget fra Kbh., men det kan da være de sender.

Prøv www.ishoj-hegn.dk
hilsen
kurt