Fuglebad?
Fra : lene

Dato : 16-04-04 11:33

Hejsa

Vi har, under oprydning i en gammel have, fundet en stor sten. Den er lidt
flad i det og fik mig på den tanke selv at lave et fuglebad. Men altså,
hvordan gør man?
MVH Lene

Fra : Jens Petersen

Dato : 16-04-04 11:59

lene wrote:

> Vi har, under oprydning i en gammel have, fundet en stor sten. Den er lidt
> flad i det og fik mig på den tanke selv at lave et fuglebad. Men altså,
> hvordan gør man?

Ringer til en stenhugger og hører hvad det koster.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

Left to themselves, things tend to go from bad to worse.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 16-04-04 15:22

I news:WDOfc.143776$jf4.7564876@news000.worldonline.dk <lene>
<lesletligedette@satzone.com> skrev:

> [...]
>
> Vi har, under oprydning i en gammel have, fundet en stor sten. Den er
> lidt flad i det og fik mig på den tanke selv at lave et fuglebad. Men

Der er mange muligheder.

Den nemmeste er, som foreslået, at ringe til en stenhugger og høre hvad
det koster.

Det jeg ville gøre, er at invistere i en spidsmejsel og en muggert og
simpelthen hugge 'karret' ud fra midten. Da jeg er doven anlagt, ville
jeg lette processen ved at skære nogle riller med ca. 1 cm mellenrum med
en vinkelsliber og en skæreskive inden jeg begyndte med muggert og
mejsel.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : lene

Dato : 16-04-04 20:12