Vægdrivhus fra Bauhaus
Fra : Carina

Dato : 14-04-04 20:37

Hej (igen)

Bauhaus havde for nogle uger siden et drivhus på 0,9m2 på tilbud. Jeg købte
et af disse, og skal stille det op her i weekenden. Desværre har jeg
åbenbart forlist vejledningen. Så jeg håber på at en eller anden derude
ligger inde med en vejledning til drivhuset og som kan oplyse mig om der
skal bruges bestemt redskaber til at samle den med. Ligeledes vil jeg gerne
vide om det umiddelbart kan samles uden vejledning.

Og nej, umiddelbart kender jeg ikke navnet på drivhuset, så havde jeg
skrevet det

VH
..Carina

Fra : Preben Andersen

Dato : 15-04-04 05:31

"Carina" <carwina@hotmail.com> wrote in message
> [...]
gerne
> vide om det umiddelbart kan samles uden vejledning.

Var det ikke mest nærliggende at spørge Bauhaus, om de kan lave en kopi til
dig?

mvh
Preben