Nyt gulv på altan
Fra : Christian

Dato : 12-04-04 20:49

Hejsa

Jeg har tænkt på at lave et nyt gulv på min altan, dels til at isolere lidt
og dels for at få det op i højde med stue gulvet.

Hvordan gør man det ?

Venlig hilsen
Christian

Fra : TG4600

Dato : 13-04-04 12:15

"Christian" <christianpoulsen86@hotmail.com> wrote in message
> [...]
lidt
> og dels for at få det op i højde med stue gulvet.

Afhængig af plads, behov...
Læg nogle strøer, f.eks. trykimprægneret lægte, niveller/klods op ved hjælp
af kiler, med ikke for stor afstand, og skru så terrasse-brædder på med en
en afstand på 3-4 mm.

Jeg er ikke fagmand, men sådan ville jeg gøre det.
Det er selvfølge ligt vigtigt at regnvand mm. har mulighed for at løbe
uhindret til afløb

/TG

Fra : Christian

Dato : 13-04-04 14:47

okay det skal lige siges at der er vinduer for altanen så man kan lukke for
vandet.

Jeg har set på silvans hjemmeside at man kan ligge rockwool plader på gulvet
med en plastik folie under og så ligge gulvplader og derefter f.eks
gulvtæppe på.

Virker det og hvordan er det sat fast ?

Christian