hvordan maler man efeu over?
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 11-04-04 11:44

Jeg har en mur (malet med plastic maling), hvor der har kravlet efeu
henover.

Jeg har nu fjernet planten og renset planteresterne af med spartel og
slibning sidste år. Det er slebet meget ned (bl.a. fordi det skal males med
silicatmaling i stedet for plasticmaling), men man kan stadig tydelig se,
hvor efeuen har siddet.

Jeg er i gang med at male ovenpå nu, men efter første omgang maling træder
efeu-resterne stadig tydeligt igennem. Kan jeg "spærre" det på en eller
anden måde? Skal jeg bare give det flere gange maling? Vil det slå igennem
igen?

VH
Jakob

Fra : Rene Jensen

Dato : 11-04-04 21:36

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden måde? Skal jeg bare give det flere gange maling? Vil det slå igennem

Få det sandblæst , alt andet er en gang fusk.

jensen

Fra : Calle.

Dato : 12-04-04 09:14

Jakob Aagaard Harder wrote:
> [...]
> træder efeu-resterne stadig tydeligt igennem. Kan jeg "spærre" det på
> en eller anden måde? Skal jeg bare give det flere gange maling? Vil

vægen skal sandbæses for at få et pænt resultat

--
Calle.