www.paint4all.dk
Fra : Martin Lambert Peder~

Dato : 09-04-04 23:04

Hej

Er der nogen der har erfaringer med de produkter man kan købe hos
www.paint4all.dk ?

Hvordan er kvaliteten ?

Er det jem&fix eller flügger kvalitet ? Eller en mellemting ?

Deres priser er jo ikke så voldsomt høje.

mvh
Martin L. Pedersen

Fra : Bo Hedegaard

Dato : 11-04-04 11:31

Hej Alle.

Det her lugter da af skjult reklame ik'

Fra : Martin Lambert Peder~

Dato : 11-04-04 13:30

Hej Bo

Jeg kan forsikre dig og andre om, at jeg intet har med firmaet at gøre. Men
varerne er jo billige og jeg vil gerne høre andres mening om kvaliteten
inden jeg bestiller.

Så må du jo tro det eller lade være!

Men det lader ikke til at andre har handlet der...

Martin L. Pedersen

Fra : Bo Hedegaard

Dato : 11-04-04 12:15

Hej Alle.

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 12-04-04 08:32

Pjat med jer og jeres skjult reklame. Det ligner da et meget reelt spm. om
en af de få netbutikker med maling.

Jeg har bestilt noget særligt tagmaling derfra. Det var udemærket (men
dyrt), men hvad kval. vægmaling m.v. er ved jeg ikke. Fragtmanden ødelagde
bøtten ved leveringen, men de sendte noget ekstramaling, så jeg alligevel
havde nok, så jeg er godt tilfreds med servicen.

VH
Jakob

Fra : Stig Friis

Dato : 13-04-04 21:40

Man kan sige prisen på om maling i Danmark generelt er ret høj og domineret
af flugger og få andre. I sverige er prisen ofte 50- 70 % billiger og de er
ellers ikke kendte for at gå på kompromi med kvallitet. I Tyskland er der
ligeså en del at spare.