Billig midlertidig hegn?
Fra : Per

Dato : 08-04-04 14:45

Hej NG,
Min nabo har lige savet sit bøge hegn helt ned til grunden, så nu er
der HELT frit udsygn til hinandens haver. Der står nu kun et stål hegn
med stor masker, i ved sådan et indutrihegn? Jeg kunne derfor godt
tænke mig at sætte et eller andet hegn op, for en kort årrække til det
hele er vokset lidt op. Jeg har tænkt på om der ikke findes et billig
bambus hegn som man kan sætte op på stål hegnet. Jeg har også tænkt på
sådan et plastikhegn som man bruger til festigvaller men det bliver jo
nok lige grim nok Har i eventuel en go og billig løsning, det
drejer sig om ca. 12-15 meter.

Mvh
Per

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 08-04-04 16:22

> [...]
> med stor masker, i ved sådan et indutrihegn? Jeg kunne derfor godt
> tænke mig at sætte et eller andet hegn op, for en kort årrække til det

Dvs bøgen skal vokse op igen? Så skal det jo ikke være noget, der tager alt
kraften - ellers ville jeg foreslå en gang pil. Den vokser til første år,
men bliver noget træls i længden, og vil sandsynligvis tage al vandet fra
bøgen.

Mvh Maria

Fra : Jesper

Dato : 08-04-04 17:24

Jeg ville nok bare købe nogen sivmåtter og "klistre" den op i selve hegnet.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 09-04-04 08:58

I news:3f5c93a1.0404080544.27c086c7@posting.google.com <Per>
<fogtmann@hotmail.com> skrev:

> [...]
> sådan et plastikhegn som man bruger til festigvaller men det bliver jo
> nok lige grim nok Har i eventuel en go og billig løsning, det

Hvad med en hurtigvoksende klatreplante, Latyrus eller lign.? Evt.
Clematis?

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Puk

Dato : 09-04-04 16:08

"Per" <fogtmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sådan et plastikhegn som man bruger til festigvaller men det bliver jo
> nok lige grim nok Har i eventuel en go og billig løsning, det

Det kommer vel lidt an på hvor billigt, det skal være.

Hvad med sådan noget lamel-hegn, som jeg plejer at kalde det (jeg ved ikke
om det egentlig hedder sådan). I vores lokale trælast kan stykker af
180x180 cm købes til 149 kr. (det koster 119 for 120x180 stykker) stykket og
dem skal du jo så ikke bruge så forfærdlig mange af til dine 12-15 meter.
Den slags hegn kan jo snildt stå i mere end bare lige et par år, men det er
da rimelig pænt, tjener formålet og må vel også betegnes som et billigt hegn
i betragtning af, hvad den slags ellers kan koste.

Mange hilsner
Puk

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-04-04 21:25

Per <fogtmann@hotmail.com> skrev:

> Min nabo har lige savet sit bøge hegn helt ned til grunden

Det var dog en tåbelig ide - er det noget I har aftalt indbyrdes,
og står det i skellet?

--
Allan
http://html-faq.dk