Hvor finder jeg en gerigt der..
Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 05-04-04 22:13

Hej.

Jeg er på jagt efter en gerigt der minder om 5007 fra Primo
(www.primolister.dk -> produkter -> Fodpanel & gerigt -> massive lister.)
Jeg har desværre ikke mulighed for at linke direkte. Den skal dog helst være
omkring 4,5 cm i bredden.

Jeg synes jeg har ledt, både på nettet og i diverse butikker, men desværre
forgæves. Måske en herfra kan hjælpe ?

Mvh
Steen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 06-04-04 20:01

Steen D. Pedersen skrev:

> Jeg er på jagt efter en gerigt der minder om 5007 fra Primo

Det er én af disse, du tænker på:

http://primolister.dk/filer/fodliste_og_gerigt_profil2.708703703752750.gif

> Den skal dog helst være
> omkring 4,5 cm i bredden.

Det er ikke noget der findes i trælasternes standardsortiment, så
vidt jeg ved. Så du har næsten kun én mulighed: at få dit lokale
snedkerfirma til at lave nogle specialgerigter (i træ) til dig. De
kan sagtens lave dem til dig - ingen problemer i det. Men prisen
pr. meter bliver nok forholdsvis høj.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 06-04-04 23:03

"Svend Erik Bertelsen" <nospamtomeseb@private.dk> skrev

> http://primolister.dk/filer/fodliste_og_gerigt_profil2.708703703752750.gif

Akkurat.

> [...]
> snedkerfirma til at lave nogle specialgerigter (i træ) til dig. De
> kan sagtens lave dem til dig - ingen problemer i det. Men prisen

Jeps. Jeg vil helst have dem i plastik, men nu må jeg lige have afklaret om
jeg skal montere de gamle (brede), eller ud i trælister.

Tak for hjælpen.

/Steen