Savbuk med klemme?
Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 05-04-04 16:29

Jeg så engang i Gør det selv en modificeret savbuk, hvor man kunne
klemme træstykket fast ved at presse foden ned på en "pedal" - det er
ikke lykkedes mig at finde artiklen igen.
Er der tilfældigvis nogen her, som kender til den?

KS

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-04-04 16:46

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke lykkedes mig at finde artiklen igen.
> Er der tilfældigvis nogen her, som kender til den?

Jeg har også set den slags du omtaler, men jeg tror ikke der er tale om
modifikationer. Jeg kan desværre ikke huske producenten, men jeg har set dem
i Bauhaus og Harald nyborg.
Er det den en af dem her du mener:
http://makeashorterlink.com/?S3EB250F7
Som linker til:
http://www.blackanddecker.com/ProductGuide/ProductListByBrand.aspx?RHID=801

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 05-04-04 20:33

On Mon, 5 Apr 2004 17:45:30 +0200, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

> [...]
>modifikationer. Jeg kan desværre ikke huske producenten, men jeg har set dem

Nej, det er en savbuk til at save brænde i.

KS