Naturgas - normalt forbrug?
Fra : Jan Jeppesen

Dato : 04-04-04 13:10

Hej alle

Dette har sikkert været oppe mange gange, så undskyld evt. gentagelser;

Hvad er det normale naturgasforbrug på et år for et 122 m2. Parselhus med 2
voksne?

Fyr: Vaillant Turbotec 2 VC 105 med vandret aftræk og 70 L. Vandtank.

På forhånd tak

Mv. Jan

Fra : Lars Bækgaard

Dato : 04-04-04 13:24

> Hvad er det normale naturgasforbrug på et år for et 122 m2. Parselhus med
2
> voksne?
>
> Fyr: Vaillant Turbotec 2 VC 105 med vandret aftræk og 70 L. Vandtank.

Hej Jan

www.hng.dk under kunde|forbrug|Sammenlign forbrug m statistik
kan du indlæse oplysningerne for dit hus og fyr og få et skud på antal m3
pr. m2.

mvh Lars

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-04-04 17:42

Prøv at klikke ind på min hjemmeside om vurdering af energi - på
www.dbamott.dk

--
Mvh. Dan Andersen

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 04-04-04 17:51

"Jan Jeppesen" <jan.jeppesen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
2
> voksne?
>
> Fyr: Vaillant Turbotec 2 VC 105 med vandret aftræk og 70 L. Vandtank.

Jeg brugte sidste år 1741 m3 gas til et hus på ca. 120 m2 beboet af 2
voksne.
Huset er fra 1923 og kan nok ikke betegnes som velisoleret.

Hilsen Ole Frederiksen

Fra : Jan Jeppesen

Dato : 05-04-04 15:12

> Jeg brugte sidste år 1741 m3 gas til et hus på ca. 120 m2 beboet af 2
> voksne.
> Huset er fra 1923 og kan nok ikke betegnes som velisoleret.
>
> Hilsen Ole Frederiksen

På HNG´s hjemmeside er gennemsnittet for huse på vores størrelse 1903 m3. Så
vores 1753 m3 ligger noget under gennemsnit.
Huset er fra 1969.

Takker for link´s og besvarelser!

Mvh. Jan