Kroge til ophæng af haveredskaber
Fra : Dorthe

Dato : 03-04-04 12:02

Vi har lige bygget et skur og vil gerne have vores haveredskaber op at hænge
på væggen. Vi har ikke kunnet finde ophængene til mindre end 80,- kr. for 4
stk.! Det bliver da en dyr fornøjelse at hænge alle sine haveredskaber op
så!
Er der nogen der ved, om og hvor man evt. kan få dem billigere?

/Dorthe

Fra : Gunnar

Dato : 03-04-04 15:01

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så!
> Er der nogen der ved, om og hvor man evt. kan få dem billigere?

Hej
Hvad med at vende nogle af dem på hovedet? altså riven under loftet og to
søm eller skruer under? der er flere af redskaberne der udmærket kan hænges
sådan, og så ind mellem den nogle enkelte ophæng til dem der ikke er lette
at hænge omvendt.Blot et forslag som jeg bruger.
Gunnar

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-04-04 16:43

> [...]
4
> stk.! Det bliver da en dyr fornøjelse at hænge alle sine haveredskaber op

Tja, det holder jo så de næste 20 år uden at du skal købe nye.

> Er der nogen der ved, om og hvor man evt. kan få dem billigere?

Vi har valgt ophæng efter hvad vi bedst kunne lide, netop ud fra devisen at
det er småpenge set over den tid, de holder.
Et alternativ er et brædt skruet godt fast på væggen, og så søm som
"beslag". Redskaber uden håndtag (f.eks. rive) hænges på hovedet, eller der
bores et hul og sættes en snor igennem.

Mvh Maria

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 03-04-04 19:20

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> så!
> Er der nogen der ved, om og hvor man evt. kan få dem billigere?

Billige ophæng fåes i Harald Nyborg, men kvaliteten er heller ikke til 80
kr.

Jeg synes dog de er fine nok.

mvh

Ole

Fra : anders majland

Dato : 04-04-04 20:17

> Billige ophæng fåes i Harald Nyborg, men kvaliteten er heller ikke
> til 80 kr.

De almindelige S formede synes jeg er træls - vi har fundet nogle
fjedrende klemmer på tilbud engang sidste år (tror det var jem&fix).
Fordel man kan hænge en redskaber op med en hånd.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Thïngmand

Dato : 05-04-04 09:18

IKEA har et ret smart ophængsbrædt i alu med kroge/hager til en billig
penge...

--
Thïngmand