Nyt køkken - sverige?
Fra : TKL p

Dato : 02-04-04 13:05

Umiddelbart ville jeg forestille mig, at træ-byggematerialer ville være
billigere i sverige end i danmark. Men jeg er ikke så god til svensk, så jg
har lidt vanskeligt ved at søge.

Har nogen undersøgt om der er penge at spare ved at købe sit nye køkken i
sverige? I givet fald kender I nogle links?

Vi skal også have nye døre og vinduer - kender i nogle svenske firmaer?

Hilsen Thomas

Fra : søren poulsen

Dato : 02-04-04 17:54

"TKL p" <SLETDETTEmono@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sverige? I givet fald kender I nogle links?
>
> Vi skal også have nye døre og vinduer - kender i nogle svenske firmaer?

her har du lige et par stykker
google søg på kök
http://www.ballingslov.se/
http://www.kvanum.com/default.asp

--
Mvh.
søren poulsen

Fra : Dan Andersen

Dato : 02-04-04 18:43

Ja.. www.ikea.se

--
Mvh. Dan Andersen

Fra : Kari Eiffert

Dato : 04-04-04 16:09

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Ja.. www.ikea.se

Er det ikke lige så billigt at købe et ikea køkken i danmark?

Kari

Fra : MGA

Dato : 09-04-04 08:29

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Er det ikke lige så billigt at købe et ikea køkken i danmark?
>
> Kari

Billigere! Jeg checkede lige - for eksempel et Bekväm køkkenrullebord -
599,- i Sverige 395,- i Danmark