Bordplade af sten
Fra : jano

Dato : 29-03-04 21:09

Jeg har et bord med en plade af massiv sten som er ru og sort.

Hvordan skal jeg vedligeholde den?

--
Venligst
Jano

Fra : Quatalis

Dato : 29-03-04 23:34

> Jeg har et bord med en plade af massiv sten som er ru og sort.
>
> Hvordan skal jeg vedligeholde den?

Det kommer lidt an på hvilken sten det er. Det lyder som skifer - og der
ville jeg rense i bund med lunkent vand og grundrens og så give en
skiferolie. Så burde du kunne vedligeholde den med almindelig rengøring og
en skiferolie en sjælden gang i mellem hvis du synes den trænger.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-03-04 15:13

> Det kommer lidt an på hvilken sten det er. Det lyder som skifer - og der

Mine forældre vaskede deres skifferbord af med skummetmælk i gennem 20 år.
Det holdt sig rigtigt pænt altid.

Mvh Maria

Fra : søren poulsen

Dato : 30-03-04 20:25