Ang. radiator fittings
Fra : Kyllerylle

Dato : 29-03-04 15:22

HejJeg har lige fyldt noed isolering i en væg, men nu kan radiatoren ikke
være der, og da jeg synes det ville være besværligt at flytte vandrørerne
leder jeg efter 2 fittings der ser sådan her ud, så der blev lidt mere plads
ind til væggen

|___

Men de eneste jeg kan finde er noen 90 graders, jeg kan selvfølgelig skrue
to af dem sammen og så vil det gi det samme, men det ville da se pænest ud
hvis jeg ku få det i et stykke, er der noen der ved om det kan fås, og evt.
hvorhenne ?
mvh.
Peter

Fra : anders majland

Dato : 29-03-04 15:43

Du kunne ikke smide en tegning i dk.binaer eller lign ?
Ovenstående kan jeg ikke finde hoved og hale på...

Men lidt kobberrør med de rigtige fittings i enderne kan vel bukkes til
det du ønsker ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Calle.

Dato : 29-03-04 20:34

Kyllerylle wrote:
> [...]
> ikke være der, og da jeg synes det ville være besværligt at flytte
> vandrørerne leder jeg efter 2 fittings der ser sådan her ud, så der

Fatter jeg ikke en pind af, hvad med et alm. foto/tegning

--
Calle.