Renovering af badeværelse
Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 28-03-04 13:35

Hej NG.
Jeg har et badeværelse hvor fliserne er malet over og malingen er begyndt at
skalle af i bruse kabinen efter 10 års brug.Jeg har ikke selv malet dem, men
de var malet da jeg købte huset og har holdt over alt forventning.Nu er mit
spørgsmål.Kan jeg sætte nye fliser oven på de gamle for at få en billigere
renovering da pengene ikke lige står til et nyt badeværelse.Jeg ved hvis jeg
begynder at fjerne fliserne så er der dømt nyt gips på alle vægge.Hvad er
fremgangsmåden hvis dette kan lade sig gøre.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Jan Køpke Sørensen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-03-04 18:08

"Jan Køpke Sørensen" <jankopke@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et badeværelse hvor fliserne er malet over og malingen er begyndt
> at skalle af i bruse kabinen efter 10 års brug.

Slib og mal igen.
Det er en billig og hurtig løsning. Udført ordentligt holder det ret godt.

Mvh. Lisbeth