Persienner på nettet
Fra : Nielsen

Dato : 26-03-04 12:46

Jeg har fundet siden www.netpersienner.dk

For at sammenligne priser vil jeg lige høre om der er nogen der kender andre
sider hvor man kan købe persienner online?

L.Nielsen

Fra : Henrik Sass Krag

Dato : 30-03-04 20:11

"Nielsen" <nejtak@mailnejtak.dk> skrev i en meddelelse

> For at sammenligne priser vil jeg lige høre om der er nogen der kender
andre
> sider hvor man kan købe persienner online?

Hos http://www.harald-nyborg.dk

- Henrik -

Fra : Nielsen

Dato : 31-03-04 05:55

"Henrik Sass Krag" <rickcool22@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Nielsen" <nejtak@mailnejtak.dk> skrev i en meddelelse

> andre
>
> Hos http://www.harald-nyborg.dk
>
> - Henrik -

Åhh ja.... det vidste jeg godt, men jeg glemte at skrive i mit første indlæg
at Harald Nyborg ikke har dem lange nok. Men pyt - jeg har fundet nogle der
er til at betale hos en lokal forhandler .

Ellers tak for tippet

vh
L.Nielsen