Hjælp mig med at finde!!
Fra : Mogens S. P.

Dato : 29-04-01 16:34

Hej .
Jeg søger teksten til den sang som bliver sunget hver torsdag på LO-Skolen i
helsingør. Den handler om en russisk bjørn som vågner af dvale i foråret og
bevæger sig ned i dalene hvor han finder sig en mage.
Kan nogen hjælpe mig med at finde teksten til denne da jeg ikke bare kan
stikke forbi skolen da jeg bor på bornholm.

På forhånd tak
Mogens

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-04-01 17:13

Mogens S. P. <ms@pedersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> Kan nogen hjælpe mig med at finde teksten til denne da jeg ikke bare kan
> stikke forbi skolen da jeg bor på bornholm.

Hvorfor ringer du ikke bare til LO-skolen mandag morgen og spørger ?

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : Lars D. Christensen

Dato : 29-04-01 17:40

Jeg ved ikke om det er langt ude, men der er en russisk folkevise som vist
nok hedder "Bjørnen vågner", og jeg tror nok Poul Dissing synger den..... -
eller er det et vildskud?
/Lars

Fra : Tommy.T

Dato : 29-04-01 18:21