Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt i tvivl zoom vs. pixels
Fra : --BS--

Dato : 15-04-04 14:04

Hejsa

Jeg har kigget lidt på kameraer som :

Canon Powershot S1 SI
Minolta Dimage Z2

Men jeg er en del i tvivl - mine basale behov er(kort fortalt) :

1) Macro
2) God optisk zoom
3) Gode indstillings muligheder
4) Max pris på min SU omkring de 4500,-
5) God lukketid

Men jeg syntes jeg halter lidt på om det er nok med disse 3,5-4 Millioner
pixels der følger med disse typer kamera. Jeg kommer ikke til at printe
større end A4 - og med den gode zoom bliver det jo nok ikke nødvendigt at
beskærer billedet...

Men hva siger du til mine evt. valg af nyt kamera - har jeg evt overset
nogle modeller ??

Mvh
BS

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-04-04 14:55

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> wrote in message

> [...]
> Millioner pixels der følger med disse typer kamera. Jeg kommer ikke
> til at printe større end A4 - og med den gode zoom bliver det jo nok

Det er rigeligt - optisk kvalitet og betjening er IMHO langt vigtigere.

vh
Jan