Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hornborga søen og tranedans
Fra : Hans Kruse

Dato : 13-04-04 23:17

Jeg var i Sverige i påsken og valgte at besøge Hornborga søen for at se på
tranedans. Det var noget af en oplevelse at se de mange traner og de mange
mennesker der kom for at se på. Området er afspærret så man må se til på en
vis afstand, så en telelinse er en absolut nødvendighed for at få billeder
af fuglene.

Se nogle af mine billeder her http://www.pbase.com/hkruse/hornborga, hvis
det kunne inspirere til en tur en gang. Det kan bestemt anbefales og
specielt at stå op tidligt of opleve solopgangen.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Tommy Jensen

Dato : 14-04-04 07:44

On Wed, 14 Apr 2004 00:16:56 +0200, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

>Se nogle af mine billeder her http://www.pbase.com/hkruse/hornborga, hvis
>det kunne inspirere til en tur en gang. Det kan bestemt anbefales og
>specielt at stå op tidligt of opleve solopgangen.

Flotte billeder, især dem taget ved solopgang.

MVH Tommy

Fra : Hans Kruse

Dato : 18-04-04 11:09

Mange tak for tilbagemeldingen. Som man kan af de manglende kommentarer
rammer det nok ikke manges interesse her i gruppen.
Det svarer også til mængden af de mange (gentagne) tekniske spørgsmål. Det
drejer sig vel om at fotografere og ikke at købe apparater og tilbehør?

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-04-04 16:54

> [...]
> Det svarer også til mængden af de mange (gentagne) tekniske
> spørgsmål. Det drejer sig vel om at fotografere og ikke at købe

Åh jo, jeg tror såmend, at der er mange, der godt kan lide at se billeder
som disse. Blot synes jeg ikke det er oplagt at kommentere, når der er tale
om så mange.
Der var et par af billederne, jeg godt kunne have smidt en enkelt bemærkning
efter.
Men flotte, det er de!
Og det må være en fed oplevelse at se så mange traner danse - men vel også
lidt af et tivoli

vh
Jan