Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D70 fotos som lovet her....
Fra : Lars Troels

Dato : 29-03-04 10:24

Nu har jeg, som lovet, lagt nogle D70 fotos ud. De ligger på
www.sitecenter.dk/larstroels
I "Fotomappen" ligger flere i fuld opløsning i JPEG-format.

Lars T.

Fra : Kenneth K.

Dato : 29-03-04 11:04

On Mon, 29 Mar 2004 11:23:55 +0200, Lars Troels <fam.troels@mail.dk> wrote:

> Nu har jeg, som lovet, lagt nogle D70 fotos ud. De ligger på
> www.sitecenter.dk/larstroels
> I "Fotomappen" ligger flere i fuld opløsning i JPEG-format.

Hvad har du gjort ved dem? Det er på ingen måde for at være negativ, men
jeg synes fodboldbillederne ser meget slørede og glatte ud, som om de har
fået alt for meget Neat Image.

vh,
Kenneth

Fra : Lars Troels

Dato : 29-03-04 11:25

Ja. Kenneth. De foto's ligger der også. De er taget i regnvejr og har fået
Neat Image. Der er flere eksemplarer uden. Jeg var ved at lægge flere
eksemplarer ind, men løb panden imod størrelsen på siden på max. 10 Mb.

Lars T.

Fra : Lars Troels

Dato : 29-03-04 18:47

Jeg fik mere plads fundet. Så nu ligger der det der manglede.
www.sitecenter.dk/larstroels i afsnittet Foto mappe.

Lars T.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-04 19:06

"Lars Troels" <fam.troels@mail.dk> wrote in message

> Jeg fik mere plads fundet. Så nu ligger der det der manglede.
> www.sitecenter.dk/larstroels i afsnittet Foto mappe.

Nørj hvor ser ungerne sure ud. Hvad har du dog sagt til dem? Jeg ville prøve
igen og så vente, til de var i lidt bedre humør. Forekommer mig, at du har
benyttet lidt vel meget USM. Har du gjort billederne skarpere i PS?

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Fra : Lars Troels

Dato : 29-03-04 19:17

Nej. Der er ikke brugt USM.

Lars T.
PS. Jeg synes de sure fejlskud var de sjoveste.

Fra : keldorff

Dato : 30-03-04 22:08

.....bare lige for at være sikker; billederne er taget med Canon D70 ikke
sandt?

RK
- Jeg syntes potrætterne er meget flotte, særligt håret er godt ud.

Fra : Kenneth K.

Dato : 30-03-04 23:07

On Tue, 30 Mar 2004 23:07:43 +0200, keldorff <keldorff@oncable.dk> wrote:

> ....bare lige for at være sikker; billederne er taget med Canon D70 ikke
> sandt?
>
> RK
> - Jeg syntes potrætterne er meget flotte, særligt håret er godt ud.

Nej. Et Canon D70 findes mig bekendt ikke. Canon har D60, men det er en
ældre model. Det brugte kamera er Nikons nyeste DSLR, D70.

http://www.dpreview.com/articles/nikond70/

vh,
Kenneth

Fra : Lars Troels

Dato : 31-03-04 07:20

Kenneth

Fik du set de nye portrætter jeg lagde ind. Jeg tror i første omgang du fik
øje på nogle børnefodbold billeder til ugeavisen. De nye portrætter viser
kameraets formåen bedre. De er helt uredigerede.

Jeg kan i øvrigt nævne at der indtil nu har været over 550 besøg i løbet af
to døgn. Jeg skal da love for at der er interesse.Jeg har kun fortalt
hemmeligheden her........jeg er overrasket.

Her er det direkte link ind i billedmappen.:
http://www.sitecenter.dk/larstroels/nss-folder/photo/

Hilsen

Lars T.