Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Billig microdrive 4 GB
Fra : jens jørgensen

Dato : 27-03-04 14:08

Har netop fået den nye tdc reklameavis, heri er muvo 2 mp3player på tilbud
til knap 2300kr
Så det er bare ned og købe en og få pillet 4GB drevet ud.

Fra : Anders [8000]

Dato : 27-03-04 15:08

> Har netop fået den nye tdc reklameavis, heri er muvo 2 mp3player på tilbud
> til knap 2300kr
> Så det er bare ned og købe en og få pillet 4GB drevet ud.

Og hvis man så kan sætte et andet 256 MB kort i så vil jeg da godt købe den,
når folk har gjort "tricket"

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 27-03-04 17:59

"jens jørgensen" <jenswj@hotmail.com> wrote in message
> Har netop fået den nye tdc reklameavis, heri er muvo 2 mp3player på tilbud
> til knap 2300kr
> Så det er bare ned og købe en og få pillet 4GB drevet ud.

Jeg har haft meget glæde af min - fedt at kunne tage på fototur og ikke
skulle spare på RAM.

Jan

Fra : Peter

Dato : 27-03-04 19:07

Kan man stadig lave det trick? Synes der var noget om at Hitachi ville sætte
en stopper for det "hul"!

Og hvis det virker er det så muligt at sætte et andet kort i mp3 afspilleren
?

Fra : Bent F.

Dato : 27-03-04 20:04

Peter wrote:
> Kan man stadig lave det trick? Synes der var noget om at Hitachi
> ville sætte en stopper for det "hul"!
>
> Og hvis det virker er det så muligt at sætte et andet kort i mp3
> afspilleren ?

Ja til begge spørgsmål , det virker fint her hos mig, du skal blot opdatere
til nyeste firmvare

vh Bent

Fra : rosenauer.dk

Dato : 28-03-04 16:51

Der gik masser af rygter om at Creative var begyndt at lodde microdrivet
fast i bunden af afspilleren. Mig bekendt er det blot rygter. Jeg købte en
Muvo for knap 14 dage siden og udførte uden problemer extractionen. Dog har
jeg haft ufatteligt mange problemer med at finde kort der virker i den
bagefter. Et Sandisk 128MB produceret i 99 virkede ikke. Et andet kort - med
samme modelnummer - produceret i 2003 virkede fint. Dog virker Kingston
konsekvent ikke (har prøvet 4 forskellige) og Medion ej heller..

/Martin
http://rosenauer.dk