Drengene fra Angora. Videoproblemer.
Fra : Henrik Münster

Dato : 27-04-04 00:12

Noget af det største, der er lavet herhjemme på det seneste er jo
Drengene fra Angora.

<http://www.dr.dk/skum/angora/>

En af mine største fornøjelser er at se filmene igen på computeren. De
kan afspilles med Windows Media Player. Men mens alle links fungerer
fint på en Windows-computer, så er det kun nogle af dem, der virker på
min Mac. Da nogle af linkene virker, så kan det jo ikke være noget med,
at det ikke er kompatibelt med en Mac. Er der nogen, der kan gennemskue,
hvad der er galt?
Af sangene kan jeg godt se Blind Date, Rejsesangen og De skal
ha' baghjul, men jeg kan ikke se Gummi - Nej Tak eller Kun minderne
tilbage.
Jeg glæder mig i øvrigt til Voksenbarn.dk kommer på nettet. Den
er dæleme også god - nemlig ja!
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-04-04 00:20

Henrik Münster wrote:

> Noget af det største, der er lavet herhjemme på det seneste er jo
> Drengene fra Angora.
>
> <http://www.dr.dk/skum/angora/>

hæ jeg har lige set fsnit ti... hvor katten mon pim de kais figuren får
iden til de "hollandske"?

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>

@ Shuttle SN41G2(nforce2IGP+MCP), AMD Barton XP2500+ 333FSB,
256MB dual DDR-ram & oldstyle IBM keybord from 1984!

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-04-04 00:56

> hæ jeg har lige set fsnit ti... hvor katten mon pim de kais figuren får
> iden til de "hollandske"?

Jeg kan da prøve at spørge. Jeg har lige fundet ud af, at Esben
Pretzmanns kusine er radiograf på min afdeling. Det forklarer ligesom,
at hun hedder Charlotte Pretzmann. Hun har fortalt, at Bjarne Riis blev
p.ssesur over "Cykelholdet". Man kan måske også sige, at Bobby Olsen
ikke er helt ulig Bjarne Riis som yngre, da han ikke var så vant til at
tale med pressen.
Jeg tør i øvrigt ikke vise det til nogen hollændere. De kunne
godt få den fornemmelse, at vi danskere havde en noget stereotyp
opfattelse af hollændere. Og at det mest havde noget med hash og
prostitution at gøre. Desuden tror jeg ikke, han taler rigtig hollandsk,
og det synes en hollænder ikke er sjovt.
Jeg var engang med Star Tour på Rhodos. Alt, som guiderne sagde,
blev sagt på dansk, svensk og finsk, da der var gæster fra hele norden.
Først en af de sidste dage, da jeg sad ved siden af nogle finner, gik
det op for mig, at det havde være fup-finsk hele ugen. Guiderne kunne
slet ikke tale finsk. Finnerne havde åbenbart ikke bemærket noget, for
de syntes jo ikke, det lød som finsk. Hvor må de guider dog have moret
sig, når de var alene.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-04-04 01:09

Henrik Münster wrote:

> [...]
> p.ssesur over "Cykelholdet". Man kan måske også sige, at Bobby Olsen
> ikke er helt ulig Bjarne Riis som yngre, da han ikke var så vant til at

den lettere slaskede statur er ej heller ulig Riis anno 1992.

> [...]
> opfattelse af hollændere. Og at det mest havde noget med hash og
> prostitution at gøre. Desuden tror jeg ikke, han taler rigtig hollandsk,

Jeg er /ret/ sikker på at han ikke taler hollandsk Men han gør det
knagne overbevisende. især når han begynder at rappe.

LOL

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 27-04-04 07:00

> den lettere slaskede statur er ej heller ulig Riis anno 1992.

Og hvad med hans navn: "oksen fra Hammel" ?

Magnus
--
OS X: Because making UNIX user-friendly was easier that fixing Windows

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-04-04 07:14

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Og hvad med hans navn: "oksen fra Hammel" ?

Eller som Henning Primdahl sagde efter et dårligt resultat: "Han ligner
s'gu mere koen fra Kolding".
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas (8260)

Dato : 27-04-04 07:49

Henrik Münster wrote:
> Noget af det største, der er lavet herhjemme på det seneste er jo
> Drengene fra Angora.

Ja nemlig ja!

Løsningen er at gemme den fil der via det link du ikke kan åbne. Åbn så
den hentede fil med text-edit og find et link der starter med mms://
blabla. Kopier Dette link in i WMP i open url. Udskift mms:// med
http:// og voila! Drengene hærger din skærm. Så det ik' noget problem.

Thomas
Ham der ønsker sig Banjos likørstue tilbage.

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-04-04 08:54

Thomas (8260) <neumann@studjur.dk> wrote:

> [...]
> den hentede fil med text-edit og find et link der starter med mms://
> blabla. Kopier Dette link in i WMP i open url. Udskift mms:// med

Tak for det. Det virker fint. Jeg forstår bare stadig ikke, hvorfor jeg
så kan se f.eks. nr. 4, men ikke nr. 1, 2 eller 3. For mig at se er de
alle angiver med mms://. Til gengæld er der noget med måden Duration
time er angivet. Nogle steder mangler sekunderne, og andre steder
mangler den helt. Kan det have noget med det at gøre? Jeg kan nemlig
ikke se, at der er nogen forskel på linkene.

> Ham der ønsker sig Banjos likørstue tilbage.

Den har jeg til gengæld aldrig set. Det var også lidt af en
tilfældighed, at jeg lige faldt over Drengene fra Angora.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas (8260)

Dato : 27-04-04 14:48

> [...]
> mangler den helt. Kan det have noget med det at gøre? Jeg kan nemlig
> ikke se, at der er nogen forskel på linkene.

Jeg fatter det heller ikke. Det gør DR tilsyneladende heller ikke. Jeg
fik løsningen af dem og de var godt klar over problemet. Mystisk. Jeg
tror det er Micro$ofts skyld

Thomas

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 27-04-04 16:03