konvertere til mp3 med itunes
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 19-04-04 19:39

På den gamle iTunes under os9 var der et menupunkt der hed "Konverter
til MP3". Findes den funktion ikke i iTunes 4 til OS X (10.3.3)? Hvis
den gør, hvor er den mon så. Hvis den kke gør, hvordan kan man så
konvertere et nummer fra en CD til mp3?

vh Carsten

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-04-04 19:51

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> [...]
> til MP3". Findes den funktion ikke i iTunes 4 til OS X (10.3.3)? Hvis
> den gør, hvor er den mon så. Hvis den kke gør, hvordan kan man så

Avanceret - Konverter det valgte til MP3
Samme funktion opnås typisk med den store runde knap øv.th.

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 19-04-04 20:45

Jens Rasmussen <info@fimano.dk> wrote:

> Avanceret - Konverter det valgte til MP3
> Samme funktion opnås typisk med den store runde knap øv.th.

På min står der "Konverter til AAC" - er det det samme?

Fra : Karl Antz

Dato : 19-04-04 21:03

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> På min står der "Konverter til AAC" - er det det samme?

AAC er efterfølgeren, mp4, plus apples rettighedssysstem.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Jonas Voss

Dato : 19-04-04 21:06

In dk.edb.mac, vousortmann@oncable.dk wrote:

> På min står der "Konverter til AAC" - er det det samme?

Det er fordi du har sat iTunes til at konvertere til mp3. Hop ind i
indstillingerne og ændre dine importindstillinger til mp3, så skifter
det.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: bugs in the RAID

Fra : Jonas Voss

Dato : 19-04-04 21:08

In dk.edb.mac, voss@null.dk wrote:

> Det er fordi du har sat iTunes til at konvertere til mp3.

Æh, sætternissen havde lige fri, der skulle stå til AAC.

(:

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: not enough memory, go get system upgrade