Hvordan boote i OS 9 på en G4 1.25 GHZ MDD
Fra : Villy Erichsen

Dato : 18-04-04 16:40

Det skal kan lade sig gøre iflg. specifikationerne.
Jeg har partitioneret - installeret Panther på en partition og kopierer
OS 9 fra G4 maskinen den skal afløse.
Genopbygget skrivebordet på OS 9 partitionen - som har samme navn som
den gamle.
Det har virket hidtil - flere gange på andre G4 - men ikke nu.
Kan fint køre Classic - men det er ikke godt nok.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Peter Kiil

Dato : 18-04-04 17:01

Villy Erichsen - spam@hammel-by.dk on 18/04/04 17:40 wrote:

> [...]
> Det har virket hidtil - flere gange på andre G4 - men ikke nu.
> Kan fint køre Classic - men det er ikke godt nok

Du skal bruge den 9.2.2 der fulgte med maskinen. Du kan ikke tage en fra en
ældre G4.

--
/peter

Fra : Villy Erichsen

Dato : 18-04-04 17:16

In article <BCA872EE.980095A5%spam@kiil.net>, Peter Kiil
<spam@kiil.net> wrote:

> Du skal bruge den 9.2.2 der fulgte med maskinen. Du kan ikke tage en fra en
> ældre G4.

Tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen