macstore us opdateres
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 17-04-04 20:20

Så kommer der nyt - Applestore US er "lukket"

(pis osse, fik min nye iBook for 12 dage siden - men den ER dejlig

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 17-04-04 20:24

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Så kommer der nyt - Applestore US er "lukket"
>
> (pis osse, fik min nye iBook for 12 dage siden - men den ER dejlig
>
> venlig hilsen
>
> Martin

det var vist lidt for tidligt - undskyld, må have klikket på et eller
andet!

beklager

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Mdj

Dato : 18-04-04 14:06

"Martin Ammentorp" <martin@xyzammentorp.org> wrote in message
> Så kommer der nyt - Applestore US er "lukket"
>
> (pis osse, fik min nye iBook for 12 dage siden - men den ER dejlig

Well min er stadigvæk under bestilling, tror du jeg kan nå at trække min
ordre tilbage (bestilt gennem fona)? jeg vil da hellere have den nyeste
model...

--
Venlig hilsen

Morten
http://mortenz.dk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 18-04-04 14:09

Mdj <mdj@nospam.mdj.dk> wrote:

> Well min er stadigvæk under bestilling, tror du jeg kan nå at trække min
> ordre tilbage (bestilt gennem fona)? jeg vil da hellere have den nyeste
> model...

Kun hvis det er en hyldevare: Min fik 640 MB RAM, Airport samt blåtand -
og så bortfalder al returret.

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Mdj

Dato : 18-04-04 14:11

> Kun hvis det er en hyldevare: Min fik 640 MB RAM, Airport samt blåtand -
> og så bortfalder al returret.

um, ikke helt godt, min er også custom, men jeg har hverken fået eller
betalt for den endnu?

Fra : Mdj

Dato : 19-04-04 17:46

Super god nyhed! jeg fik opdateret min maskine, heldigvis :)
Og alligevel koster den 4k mindre den den jeg bestilte i onsdags.. ;)

Mvh
Morten

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 18-04-04 14:42

Mdj wrote:
> [...]
>

> Well min er stadigvæk under bestilling, tror du jeg kan nå at trække min
> ordre tilbage (bestilt gennem fona)? jeg vil da hellere have den nyeste

der plejer at gå lidt tid fra release i usa til vi kan købe den i
danmark. 3-4 måneder er ikke unormalt.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 18-04-04 14:53

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> der plejer at gå lidt tid fra release i usa til vi kan købe den i
> danmark. 3-4 måneder er ikke unormalt.

Og ifølge rygterne er det kun etbegrænset antal maskiner der er på vej.
Men mon ikke vi snart ser et prisfald i DK (på de bærbare)

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Mdj

Dato : 18-04-04 16:44

"Jon Bendtsen" <noone@example.com> wrote in message

> der plejer at gå lidt tid fra release i usa til vi kan købe den i
> danmark. 3-4 måneder er ikke unormalt.

Hvad plejer sådan nogle opdateringer at være?
Det jeg helst ville se var en højere opløsning på skærmen, resten kan jeg
stadig leve med, selvom der er en som er hurtigere på markedet