WordPress spørgsmål
Fra : Per Madsen

Dato : 13-04-04 17:40

Hvis det her indlæg egenligt hører hjemme i et andet forum, må I lige
fortælle mig det....

Jeg har indstalleret WP og fået det op og køre. Jeg vil gerne tilmelde
min blog til www.blogbot.dk, men kan ikke finde ud af hvad mit rss-feed
er. Jeg er ret sikker på at jeg _har_ enablet rss-featuren under
"Options" i WP-interface (er sat til "true" alle steder under rss), men
jeg kan ikke se ud af css'et hvad feed'et er. Nogen der kan hjælpe?...

--
Mhv. Per Madsen

http://www.madsenblog.tk

Fra : Jonas Voss

Dato : 13-04-04 20:50

In dk.edb.mac, Per Madsen wrote:

> [...]
> "Options" i WP-interface (er sat til "true" alle steder under rss), men
> jeg kan ikke se ud af css'et hvad feed'et er. Nogen der kan hjælpe?...

Der er et link til dit RSS-feed på din forside:

<http://android8.users.whitehat.dk/wordpress/wp-rss2.php>

CSS'et (Cascading Style Sheets) har ikke noget med dit RSS (Rich Site
Summary/Really Simple Syndication/RDF Site Summary) at gøre.

You moved your mouse. Windows needs to be restarted in order for the
changes to take effect. Do you want to restart your computer now?

Fra : Per Madsen

Dato : 13-04-04 22:24

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> [...]
>
> CSS'et (Cascading Style Sheets) har ikke noget med dit RSS (Rich Site
> Summary/Really Simple Syndication/RDF Site Summary) at gøre.

Tusind tak! Nu mangler jeg bare at få fjernet understregning af links
(incl. den i headeren),- jeg vil istedet gerne have dem til at fremstå
med en lidt mørkere grøn farve end den øvrige tekst. Har ledt og ledt,
men kan ikke finde ud af hvilken fil jeg skal kigge i og hvor.

Igen tak for hjælpen Jonas!
--
Mhv. Per Madsen

http://madsenblog.tk

Fra : Jonas Voss

Dato : 13-04-04 23:39

In dk.edb.mac, permandREMOVETHIS@cool.dk wrote:

> [...]
> med en lidt mørkere grøn farve end den øvrige tekst. Har ledt og ledt,
> men kan ikke finde ud af hvilken fil jeg skal kigge i og hvor.

Prøv denne her, tror det er her du finder det:

<http://android8.users.whitehat.dk/wordpress/wp-layout.css>

Så er det bare i gang med at dimse med den.

> Igen tak for hjælpen Jonas!

Det var da så lidt.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: system needs to be rebooted