OFFICE: Importer til/fra Entourage??
Fra : Per Rønnau

Dato : 13-04-04 17:15

Hej folkens,
Jeg har anskaffet en ny PowerBook og bl a installeret Office 2001 for
OSX. Har trådløs forbindelse til min PowerMac.
Jeg kan ikke importere adresser, messages mv fra Microsoft Entourage
2001 på min PowerMac til den nyeste 2003 version Microsoft Entourage
2001 på PowerBook'en ".....because a necessary file "Microsoft
Entourage 2001" was not found"

Er der nogen, som har en ide om hvad der kan være galt.
--
PerRønnau

Fra : Jonas Voss

Dato : 13-04-04 23:42

In dk.edb.mac, =?ISO-8859-1?Q?Per wrote:

> Jeg har anskaffet en ny PowerBook og bl a installeret Office 2001 for
> OSX. Har trådløs forbindelse til min PowerMac.

Office 2001 findes vist ikke til OS X så vidt jeg ved. Den til OS X
hedder bare Office v.X.

> [...]
> 2001 på min PowerMac til den nyeste 2003 version Microsoft Entourage
> 2001 på PowerBook'en ".....because a necessary file "Microsoft

Det er mere end et par år siden jeg brugte Entourage, kan du prøve at
opfriske min hukommelse om proceduren med export/import? Er det ikke
noget med at man kan eksportere det til en tekstfil fra 2001, og så
importerer man det bare i det andet program?

> Er der nogen, som har en ide om hvad der kan være galt.

Måske i nogle af MS-mac grupperne? Led efter entourage på
<http://groups.google.com/>

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: Hash table has woodworm

Fra : Per Rønnau

Dato : 15-04-04 10:36

Hej Jonas,
Tak for din interesse,
voss@null.dk (Jonas Voss) skrev:

>Office 2001 findes vist ikke til OS
>X så vidt jeg ved. Den til OS X
>hedder bare Office v.X.

Du har ret. Office:mac v. X. Den er "designed exclusively for Mac OS
X". Min er en opdateringsversion til Office 2001 for Mac OS9.x med
ret
til opgradering til den nye 2004 version, som kommer her til sommer.

> [...]
>noget med at man kan eksportere det
>til en tekstfil fra 2001, og så
>importerer man det bare i det andet program?

Entourage har en importer funktion med mulighed for at importere data
fra mange forskellige mailprogrammer. Mit problem er at Entourage på
PowerBooken ikke kan finde Entourage på min PowerMac.

>Måske i nogle af MS-mac grupperne?
>Led efter entourage på
><http://groups.google.com/>
Det vil jeg prøve. Du hører fra mig - om jeg finder en løsning.

Fra : Per Rønnau

Dato : 15-04-04 14:57

Hej igen Jonas,
Jeg har faktisk fået det til at virke ved simpelt Drag'nDrop. Fandt
opskriften på en MS side http://www.entourage.mvps.org/. Det virker
sør'me.
Hilsen
Per

--
PerRønnau

Fra : Morten

Dato : 16-04-04 12:01

=?ISO-8859-1?Q?Per wrote:

> Jeg har anskaffet en ny PowerBook og bl a installeret Office 2001 for
> OSX.

Nej du har enten installeret Office 2001 eller Office X

> Er der nogen, som har en ide om hvad der kan være galt.

ja for at du kan importere på den vis du forsøger, skal du have både
Entourage 2001 (version9) og Entourage X (version 10).

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).