fjerne .pkg fra receipts?
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 11-04-04 14:23

Hejsa

Sidder og roder med min nye iBook - med Panther.

På min dejlige iMac med 10.2.8 kunne jeg fra Softwareopdatering gemme
pkg'erne på skrivebordet.

Panther læggr dem i en "Receipts" mappe - kan jeg lægge dem på CD og
sltte fra HD'en (de tager jo en del plads, ik'?)

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Steen Larsen

Dato : 11-04-04 16:39

In article <1gc33xp.17jc0q7p6na2mN%martin@xyzammentorp.org>,
martin@xyzammentorp.org (Martin Ammentorp) wrote:

> [...]
>
> Panther læggr dem i en "Receipts" mappe - kan jeg lægge dem på CD og
> sltte fra HD'en (de tager jo en del plads, ik'?)

Panther lægger dem i packages hvis du downloader dem via SU. De som
ligger i Reciepts tror jeg ikke man skal fjerne for de fortæller SU
hvilke pakker som er installeret.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 11-04-04 17:42

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> De som
> ligger i Reciepts tror jeg ikke man skal fjerne for de fortæller SU
> hvilke pakker som er installeret.

won't do - tak for hjælpen

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Morten

Dato : 12-04-04 05:00

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> Panther l?gger dem i packages hvis du downloader dem via SU. De som
> ligger i Reciepts tror jeg ikke man skal fjerne for de fort?ller SU
> hvilke pakker som er installeret.

de lægges i /Library/packages

kvitteringerne skal man iøvrigt ikke fjerne idet dee indeholde
prebinding informationerne og bruges iøvrigt af diverse
installationsprogrammer til at se hvad der i forvejen er installeret.

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).