slippe af med .mac ??
Fra : eh

Dato : 07-04-04 05:11

Var på 'rundtur' med min nye iBook. Faldt over .mac's tilbud om gratis 2
mdr. abonnement.
Det skulle jeg ikke have gjort! Da jeg var nået frem til at skulle
installere MacSoup kunne det ikke lade sig gøre. Hver gang jeg vil prøve at
registrere mine data og mit kodeord, dukker der et .mac-vindue op, så jeg
ikke kan komme til. Så har jeg prøvet at finde en mail-adresse på deres
hjemmeside til at afmelde - men det ser ud til at de slet ikke har lyst til
at høre fra mig. Jeg har fundet to - men har ikke fået noget svar.
Så har jeg prøvet i Systemindstillinger - men den vil sgu ikke lade sig
smide ud.
Er der virkelig ikke andet at gøre end at vente et par måneder?
Gode råd modtages med taknemmelighed.
mvh
Erling

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-04-04 21:25

eh <eh-dh@mail.dk> wrote:

> [...]
> installere MacSoup kunne det ikke lade sig gøre. Hver gang jeg vil prøve
> at registrere mine data og mit kodeord, dukker der et .mac-vindue op, så

Det lyder underligt. Hvilket ".Mac-vindue"? .Mac er jo ikke et program.
Er det et vindue i browseren? Hvad står der i det? Og hvornår kommer
det? Når du skal skrive dit registreringsnummer ind i MacSOUP?
--
Henrik Münster
Esbjerg