hvordan får jeg QT vinuuet større?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 05-04-04 18:07

hej

Har lige klikket mig frem til flotte araberheste med video af dem.

Quicktime fungerer fint, men det er i frimærkestørrelse
kan jeg ændre størrelsen når QT er åbnet i browser?

Har prøvet : crtl klik
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jesper

Dato : 05-04-04 18:15

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
>
> Quicktime fungerer fint, men det er i frimærkestørrelse
> kan jeg ændre størrelsen når QT er åbnet i browser?

Ævle+2 , Ævle+F, sidstnævnte forudsætter QT Pro
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-04-04 20:23

Jesper <pletfjerner@kaffefilter.invalid> wrote:

> Ævle+2 , Ævle+F, sidstnævnte forudsætter QT Pro

Lone spørger om størrelsen i et _browser_ vindue!
Der er det producenten af filmen, som har bestemt størrelsen, right?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Sebastian

Dato : 05-04-04 21:33

> Lone spørger om størrelsen i et _browser_ vindue!
> Der er det producenten af filmen, som har bestemt størrelsen, right?

Så kan du enten gemme filen på egen disk (hvis afsenderen tillader det)
og åbne den i QuickTime playeren derfra og bruge Jespers råd eller man
kan skrue ned for skærmopløsningen.

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-04-04 23:01

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> Så kan du enten gemme filen på egen disk (hvis afsenderen tillader det)
> og åbne den i QuickTime playeren derfra og bruge Jespers råd eller man
> kan skrue ned for skærmopløsningen.

Er jeg skam klar over. Tror også Lone er det.
Et bedre trick er at ALT klikke på linket for download, i stedet for
visning i browser.

Never mind.
Lone er vist mest interesseret i størrelsen, i browservinduet altså

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Lone Schmidt

Dato : 06-04-04 04:33

> [...]
> visning i browser.
>
> Never mind.
> Lone er vist mest interesseret i størrelsen, i browservinduet altså

Tak for svarene, prøvede osse at downloade filmene, men de respektive
felter var grå, jeg ser om jeg ikke kan finde nogle andre filmstumper

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-04-04 14:35

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:
> Tak for svarene, prøvede osse at downloade filmene, men de respektive
> felter var grå,

Det skyldes, at du ikke har QuickTimePro, FreewareTøs

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Lone Schmidt

Dato : 06-04-04 18:37

> Det skyldes, at du ikke har QuickTimePro, FreewareTøs
>
> /Preben

LOL, Preben, du kender mig!

Nej, er faktisk begyndt at købe shareware efter at jeg fik Jyske
Netbank, MacSoup er skal købt og betalt

Må ind og se hvad sådan en pro fætter kan!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 06-04-04 06:55

Sebastian wrote:
[snip]

> Så kan du enten gemme filen på egen disk (hvis afsenderen tillader det)
> og åbne den i QuickTime playeren derfra og bruge Jespers råd eller man
> kan skrue ned for skærmopløsningen.

<ironi>Smart!</ironi>

--Martin