Exposé-spørgsmål
Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 04-04-04 14:18

Hej NG!

Et måske dumt spørgsmål: Når man bruger expose-funktionen hvor alle
vinduer vises, er der også et vindue som hedder "Hidden". Hvis man
klikker på dette vindue, "kollapser" exposé-funktionen igen. Hvad er
egentlig dette vindues funktion?

--Martin

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 04-04-04 18:14

Martin Agersted Jarl wrote:

> [...]
> vinduer vises, er der også et vindue som hedder "Hidden". Hvis man
> klikker på dette vindue, "kollapser" exposé-funktionen igen. Hvad er

Det ser ud som om nogen programmer danner dette vindue.
Især ser jeg det når jeg benytter Mozilla (dvs konstant ) og da jeg
sædvanligvis har mindst 3 (tre) eksemplarer af Mozilla et al kørende har
jeg også 3 af disse 'hidden' vinduer.

Headeren i din post viser at du bruger Mozilla 1.6, så der har du
grunden

happy hacking
--
Bjarne D Mathiesen http://mozilla.mathiesen.info/
København N ; Danmark ; Europa

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 04-04-04 20:28

Bjarne D Mathiesen wrote:

> [...]
> jeg også 3 af disse 'hidden' vinduer.
>
> Headeren i din post viser at du bruger Mozilla 1.6, så der har du

Jamen, det er jo rigtigt! Har lige prøvet at kvitte Mozilla, og ganske
rigtigt forsvandt det famøse vindue. Men hvad dets funktion er mig
stadig en gåde.

--Martin