OS 9 drivere
Fra : Lone Schmidt

Dato : 03-04-04 22:22

Hej i gruppen.

Jeg har lagt mærke til at især MRK, altid husker een på det med OS 9
driverne.

Hvis man formatterer uden drivere, er de så uigenkaldelige?
Hvis ja, kan man få fat i dem andetssteds, og hvis ja, er det så
firmvare når man skal installere?

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-04-04 22:39

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
>
> Hvis man formatterer uden drivere, er de så uigenkaldelige?
> Hvis ja, kan man få fat i dem andetssteds, og hvis ja, er det så

De kan blot installeres næste man formaterer, men det er jo lidt
uheldigt hvis man få fyldt noget på disken og først _bagefter_ opdager
at man har glemt OS 9 driverne.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Lone Schmidt

Dato : 04-04-04 09:10

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> De kan blot installeres næste man formaterer, men det er jo lidt
> uheldigt hvis man få fyldt noget på disken og først _bagefter_ opdager
> at man har glemt OS 9 driverne.

Tak, René

Ja, hvis man opdager det når man har lagt alt ind , så er det megasurt!
Godt at de ikke er uigenkaldelige de drivere !!

Så herfra et hjertevarmt tak til MRK, for at spare mig for dét!)
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-04-04 20:38

> [...]

> Godt at de ikke er uigenkaldelige de drivere !!
>
> Så herfra et hjertevarmt tak til MRK, for at spare mig for dét!)

Da jeg for et par måneder siden satte ny harddisk i den gamle iMac og
derefter installerede Mac OS X 10.3, kom driverne til OS 9 på
automatisk. Jeg havde glemt at se efter, om der var kryds ved, at de
skulle installeres. Jeg ærgrede mig lidt, da jeg kom i tanker om det,
men driverne var der altså alligevel. Jeg går ud fra, at krydset i hvert
fald i 10.3 er der som standard.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lone Schmidt

Dato : 14-04-04 05:30

> [...]
> skulle installeres. Jeg ærgrede mig lidt, da jeg kom i tanker om det,
> men driverne var der altså alligevel. Jeg går ud fra, at krydset i hvert

Ja, det har du vist ret i Henrik, men kan ikke huske det 100%sikkert

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge