WMP og safari
Fra : Michael Holm

Dato : 31-03-04 23:35

har en cd, med et filer på som virker som en hjemmeside, åbner dem i
safari og klikker på links når jeg vil se noget aikido video, filmene
åbner så i safari, men kun på min imac... på iBook, siger WMP noget i
retning af : " Stream not regornized bla bla" hvis jeg via WMP navigere
ned til selve film-filen kan jeg godt åbne den, bare ikke via safari..
(men, som sagt, på iMac'en gider den godt)

nogen gode råd ??

p.s. deter samme opsætning så vidt jeg kan gennemskue

har prøvet at geninstallere WMP (version 9)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Michael Holm

Dato : 04-04-04 07:54

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
>
> nogen gode råd ??
>
> p.s. deter samme opsætning så vidt jeg kan gennemskue
>
> har prøvet at geninstallere WMP (version 9)

Anyone ?

Var der ikke et ?-ware som kunne gå ind og sige hvilke formater hører
til hvilket program (ligesom man kunne under os 9) når man åbner dem via
browser ?

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 04-04-04 08:08

> [...]

> Var der ikke et ?-ware som kunne gå ind og sige hvilke formater hører
> til hvilket program (ligesom man kunne under os 9) når man åbner dem via

MisFox

<http://mothsoft.dk/misfox.html>

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 04-04-04 19:16

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> MisFox
>
> <http://mothsoft.dk/misfox.html>

tak ! men jeg syntes ikke den virker - har prøvet at ændre wmv til
MPlayer, men safari bliver ved med at åbne .wmv i Windows Media Player
:(
det er altså underligt at det funker på min iMac med WMP og ikke på min
iBook... får stadig meddelsen : "The specified stream type is not
recognized." ....

Fra : Michael Holm

Dato : 04-04-04 21:48

> [...]

> det er altså underligt at det funker på min iMac med WMP og ikke på min
> iBook... får stadig meddelsen : "The specified stream type is not

Løsningen var at fjerne "Windows Media Plugin" fra mappen
/Library/Internet Plug-Ins/ !! så får jeg ikke fejlmeddelsen og filmen
loader fint !

Fra : Jonas Voss

Dato : 04-04-04 12:43

In dk.edb.mac, michael.holm@anthro.ku.dk wrote:

> Anyone ?

> Var der ikke et ?-ware som kunne gå ind og sige hvilke formater hører
> til hvilket program (ligesom man kunne under os 9) når man åbner dem via
> browser ?

MoreInternet?

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: Your/our computer(s) had suffered a memory leak,
and we are waiting for them to be topped up.

Fra : Michael Holm

Dato : 04-04-04 19:13

Jonas Voss <hexley@spymac.com> wrote:

> MoreInternet?

er der noget der hedder det ? :)

Fra : Michael Holm

Dato : 04-04-04 21:48

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> er der noget der hedder det ? :)

Nu fandt jeg den på macupdate, men det kan heller ikke hjælpe, men det
kunne det at fjerne "Windows Media Plugin" fra mappen /Library/Internet
Plug-Ins/ !! så får jeg ikke fejlmeddelsen og filmen loader fint !
Strange but it works :)