dusken er fyldt :-/
Fra : Lone Schmidt

Dato : 31-03-04 08:19

Hej Allesammen

Har lige opdaget at min elskede dusk er fyldt til bristepunktet!

Hvor kan jeg se hvad der fylder hvormeget, således at jeg evt. kan
slette noget af det?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Lone Schmidt

Dato : 31-03-04 09:21

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Hej Allesammen
>
> Har lige opdaget at min elskede dusk er fyldt til bristepunktet!
>
> Hvor kan jeg se hvad der fylder hvormeget, således at jeg evt. kan
> slette noget af det?

SuperKarl tænkte for mig!

Selvfølgelig æble -J, beregn alle størrelser!
Tak Karl

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-03-04 20:57

> [...]
>
> Har lige opdaget at min elskede dusk er fyldt til bristepunktet!
>
> Hvor kan jeg se hvad der fylder hvormeget, således at jeg evt. kan

Jeg kan klart anbefale OmniDiskSweeper, som er fortrinlig til at finde
længst glemte filer, som fylder på ens harddisk:

http://www.omnigroup.com/applications/omnidisksweeper/

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Lone Schmidt

Dato : 02-04-04 09:22

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Jeg kan klart anbefale OmniDiskSweeper, som er fortrinlig til at finde
> længst glemte filer, som fylder på ens harddisk:
>
> http://www.omnigroup.com/applications/omnidisksweeper/

Det er sjovt, jeg er lige påbegyndt oprydning af bookmarks, stødte
netop på Omni Group, og skrev mig bag øret at det var interessant
Tak for svaret,vil kigge på det (får unægtelig brug for det senere!;-P).

Løste prob. midlertidigt ved Karls metode, hvor jeg til min
overraskelse så at der kunne hentes 4 GB på skrivebordet
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 02-04-04 12:14

> Det er sjovt, jeg er lige påbegyndt oprydning af bookmarks, stødte
> netop på Omni Group, og skrev mig bag øret at det var interessant

Jeg kan klart anbefale OmniGraffle - Et rigtigt lækkert program. OmniWeb
er også fed, men jeg bliver nu på Safari.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten

Dato : 02-04-04 14:52

> Jeg kan klart anbefale OmniGraffle - Et rigtigt lækkert program.

Ja, glem ej heller OmniOutliner der suverent til at lave eks slides i
og eksportere dem til Keynote - faktisk er outliner suverent til mange
ting, latex, html og sågar word. tjek Omnigroups egen link samling:

<http://www.omnigroup.com/applications/omnioutliner/extras/>

Det beste er at Apple i snart et par år har foræret en licens til
outliner og graffle (dog kun version 2.x) med alle Pro maskiner,
herunder osse Lone's PB.

> OmniWeb er også fed, men jeg bliver nu på Safari.

Jeg har i de sidste par dage brugt seneste beta af OmniWeb og den er
ved at være der rimelig hurtig, rimelig stabil - scrpits, java og
selv indlejret WMP duer nu. RSS feads er osse nice men ikke helt så
elegant som firefox via denne extension:

<http://texturizer.net/firefox/extensions/#rssreaderpanel>

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 31-03-04 21:37

> [...]

> Har lige opdaget at min elskede dusk er fyldt til bristepunktet!
>
> Hvor kan jeg se hvad der fylder hvormeget, således at jeg evt. kan

Har du allerede fyldt en 200 GB HD op ?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Lone Schmidt

Dato : 02-04-04 09:22

> Har du allerede fyldt en 200 GB HD op ?

LOL!

Det er ikke den dusk, Jesper
Der har jeg kun brugt 102 GB

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jesper

Dato : 02-04-04 16:43

> [...]

> Har lige opdaget at min elskede dusk er fyldt til bristepunktet!
>
> Hvor kan jeg se hvad der fylder hvormeget, således at jeg evt. kan

Dusken fyldt? Er du sikker på den ikke skulle have været postet på
dk.snak.seksualitet ?
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 03-04-04 08:02

Jesper <pletfjerner@kaffefilter.invalid> wrote:

> Dusken fyldt? Er du sikker på den ikke skulle have været postet på
> dk.snak.seksualitet ?

Nej da!
Svarene er langt mere potente her!

--