Skægpleje
Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 26-04-04 16:44

Er der nogle 'skægaber' derude?

Jeg har netop anlagt skæg, så meget der nu vil gro :)
Det har nu nået en længde, godt 1 cm, hvor det måske behøver lidt ekstra
pleje. Ud over almindelig vask og klipning gør jeg ikke noget. Jeg synes
det er ved at blive lidt 'foxterrieagtigt'.

Hvad gør i andre for at gøre det blødt og lækkert?

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 26-04-04 17:34

> pleje. Ud over almindelig vask og klipning gør jeg ikke noget. Jeg synes
> det er ved at blive lidt 'foxterrieagtigt'.
>
> Hvad gør i andre for at gøre det blødt og lækkert?

Jeg aldrig er stødt ind i skæg, der var "blødt og lækkert". Det kan godt se
sådan ud, men føles mest som - ja "foxterrier" er faktisk et udemærket
udtryk.

Mvh Maria

Fra : Margrete Johansen

Dato : 26-04-04 21:20

> [...]
se
> sådan ud, men føles mest som - ja "foxterrier" er faktisk et udemærket

Jeg har mærket blødt og lækkert skæg. Prøv sådan noget skyllemiddel til hår!

Margrete Johansen

Fra : arc@na

Dato : 26-04-04 22:44

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> wrote in news:408d2eb3$0$195
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hvad gør i andre for at gøre det blødt og lækkert?

Jojoba-olie. Fås (eller skaffes hjem) i enhver velassorteret
helsekostforretning.

--
CONFUCIUS SAY: Never trust men with short legs, brains too near bottom
Med venlig hilsen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 29-04-04 08:33

I news:408d2eb3$0$195$edfadb0f@dread12.news.tele.dk <Carsten Finn
Rasmussen> <cfr@c.invalid> skrev:

Tak for rådene. Indtil videre ser det ud til at alm. hårbalsam har en
positiv effekt.
Nu føles det som en blød fixterrier ;)

mødes med en gunstig lejlighed....