Sang med Simon&Garfunkel?
Fra : Mikkel Lautrup

Dato : 26-04-04 12:27

Hej,

et hurtigt spørgsmål til gruppen:

jeg leder efter en sang, hvor i følgende tekst indgår:

"You fill out my sences, like..."

Jeg mener det er en gammel sang med Simon&Garfunkel, men er ikke sikker.

Er der mon nogen der kender den?

På forhånd tak

Mikkel Lautrup

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-04-04 13:03

Det er såmænd John Denver's "Annies Song"...

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-04-04 13:06

.... og der bliver iøvrigt sunget ""You fill up my senses"" .. :)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-04-04 13:02

Det er "Annies song", skrevet og indsunget af John Denver!

mvh Eva

Fra : Mikkel Lautrup

Dato : 26-04-04 13:24

Mikkel Lautrup wrote:

> [...]
>
> "You fill out my sences, like..."
>
> Jeg mener det er en gammel sang med Simon&Garfunkel, men er ikke sikker.

Tak skal I ha'

Det er ikke let, når man leder efter den forkerte kunstner, og de
forkerte ord

Tusind tak for hjælpen

Mikkel

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 03-05-04 16:49

Mikkel Lautrup <tatjingJeghaderspam@sol.dk> wrote in message news:<408cff47$0$236$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Tak skal I ha'
>
> Det er ikke let, når man leder efter den forkerte kunstner, og de
> forkerte ord
>
> Tusind tak for hjælpen
>
> Mikkel

Og så lidt OT historie.
Han skrev den til sin viv i forbindelse med deres fortstående
skilsmisse. Men det hjalp dog ikke på hendes humør.