Kontaktlinse butik på nettet?
Fra : Lampen

Dato : 16-04-04 18:46

Hej, jeg havde engang et fedt link til en net-butik med rigtige billige
kontaktlinser i forhold til synoptik osv.

Men kunne ikke finde det med google :\

Nogle der har nogle gode links ?

Fra : arc@na

Dato : 16-04-04 20:03

Lampen <x@x.x> wrote in news:PYUfc.143867$jf4.7576902
@news000.worldonline.dk:

> Nogle der har nogle gode links ?

Fagbogen.

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare

Fra : LLK

Dato : 16-04-04 21:55

Send mig gerne linket hvis du finder det?

venligst

Fra : Ditte Hansen

Dato : 17-04-04 09:01

> Nogle der har nogle gode links ?

Hej

Jeg bruger ikke selv kontaktlinser, men jeg kan godt lide at lede på nettet.

Jeg fandt http://www.linsen.dk/, om de er billige ved jeg ikke.

Hilsen Ditte

Fra : Lampen

Dato : 17-04-04 15:00

Ditte Hansen wrote:

> Hej
>
> Jeg bruger ikke selv kontaktlinser, men jeg kan godt lide at lede på nettet.
>
> Jeg fandt http://www.linsen.dk/, om de er billige ved jeg ikke.
>
> Hilsen Ditte

takker, ser billigt ud :)

Fra : Anders Wolf Christia~

Dato : 17-04-04 09:09

> Hej, jeg havde engang et fedt link til en net-butik med rigtige billige
> kontaktlinser i forhold til synoptik osv.
>
> Men kunne ikke finde det med google :\
>
> Nogle der har nogle gode links ?

Jeg bruger selv dem her: http://www.postoptics.co.uk/
De er både hurtige og billige.