Hej ny
Fra : coppi

Dato : 28-04-01 10:26

Hej allesammen.

Siden nytår har jeg tabt 8 kg,det er en lettelse.
Jeg er gået fra en størrelse 46 til 42.
Nu kan jeg igen købe det smarte tøj i butikkerne.
Målet er 5 kg mere,men det går langsomt nu,jeg er vist blevet slem til at
snyde og så sidder det sidste vist mere fast.
Men det går også hvis jeg kan tabe 1kg om måneden.
Jeg har spist fedtfattigt og gået ture med hundene.
Held og lykke til alle jer der kæmper med overvægten,ind imellem skal man
godt nok være standhaftig.
Jeg ved slet ikke hvor jeg har fået viljestyrken fra,den plejer jeg nemlig
ikke at have.

Venlig hilsen Annie

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 29-04-01 15:51

Hej Annie

Tillykke med din vægttab, det er bare flot. Jeg har selv tabt 13 kg siden
nytår, og det er bare fedt at kunne gå i butikkerne og finde tøj i str.
40-42 i stedet for 48-50. Jeg vejer nu 74,5 kg og vil gerne ned på 65 kg men
jeg er også gået lidt i stå, men så længe vægten ikke stiger igen, så tager
jeg det roligt, det skal nok komme.
Hvis du vil, kan vi jo maile sammen og så kan vi jo snakke lidt om det gode
og det dårlige vi støder på når man gerne vil tabe sig.

Slanke hilsner fra Heidi