Dårlig elasticitet, smerter i led/ledbånd
Fra : John Jessen

Dato : 11-04-04 09:46

Hej,

Jeg plages meget af smerter hvis jeg f.eks. har siddet i hugstilling. Når
jeg rejser mig så gør det frygteligt ondt i knæ og lænd i 10-20 sekunder.
Generelt er jeg meget stiv i kroppen, og kan f.eks. næsten kun nå knæerne
når jeg bøjer mig forover. Min kone kan sætte håndfladerne i gulvet!

Er det noget man kan udbedre ved hjælp af medicin / kosttilskud, eller evt.
gennem udstrækningsøvelser?? Det skal lige siges at jeg spiser både
glucosamin, MSM og chondroitin. Har vist ikke slidgigt, men tager det
forebyggende.

Hilsen
John

Fra : Dorte og Bill Malmgr~

Dato : 10-06-04 09:56

Kære John!
Du kan helt sikkert få dette til at mindskes med kosttilskud. Er
du interesseret i dette kan du kontakte mig for nærmere
oplysninger.
Hilsen Dorte Malmgren
Tlf. 47 77 78 18

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 10-06-04 19:47

"Dorte og Bill Malmgren" <malmgren@c.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan helt sikkert få dette til at mindskes med kosttilskud. Er
> du interesseret i dette kan du kontakte mig for nærmere
> oplysninger.

Jeg fornemmer, at du næppe er klar over, hvilke regler der gælder for at
bruge nyhedsgrupperne til at reklamere for eller "sælge" sine produkter?

Her kommer et par klip fra de overordnede regler, der gælder for alle de
danske grupper:

"Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Det er dog tilladt at besvare konkrete spørgsmål om forhandlere,
priser på produkter, tjenester og lignende. I en sådan situation
påhviler det afsender at oplyse om ansættelsesforhold, eller andre
økonomiske interesser, i det omfang det har betydning for svarets
objektivitet."

Du kan læse mere her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Mvh. Lisbeth

Fra : G.B.

Dato : 12-06-04 18:34

Næste gang ryger der en klage afsted til abuse@post.tele.dk.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen