Tilbehør til Ken (Barbies kæreste) søges..~
Fra : RJ

Dato : 07-04-04 17:45

Hej

Jeg leder efter nogen sko til Ken dukken - da han er udgået af produktionen
har jeg opgivet at købe nogen, har ellers forsøgt mig i ret mange
legetøjsbutikker.

Er der nogen som kan hjælpe? de må gerne være brugt.

- De skal være til en lille pige jeg kender, jeg har syet og strikket en
garderobe til ham, og han kan jo ikke blive gift i høj hat, kjolesæt og bare
tæ'r *G*

Jeg efterlyser følgende: et par pæne sorte sko, et par gummi sko (gerne
grønne eller blå), et par hvide sko, et par cowboy støvler, et par sandaler.
Barbie kunne også godt bruge lidt sko, f.eks. et par højhælede hvide, et par
lilla

Er der nogen som kan hjælpe?

pft.

/Rikke

Fra : Henrik

Dato : 07-04-04 21:54

"RJ" <softlips_sugarbabyremovethis@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
sandaler.
> Barbie kunne også godt bruge lidt sko, f.eks. et par højhælede hvide, et

Du kan prøve den blå avis

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?Niveau=1&OldNiveau=&RubrikId=301&Annoncetype=2&Sortering=1&Sorteringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&Fritekst=ken&RegionId=0&begraens=2